צילום וידאו ותדמית באמצעות רחפנים

לפרטים נוספים והצעות מחיר

בראש ובראשונה, רחפנים נועדו ומשמשים למשימות צילום אווירי ואנו פוגשים אותם גם באירועים גדולים, דוגמת חגיגות יום העצמאות, אירועי חברות, הפנינגים, הופעות ועוד.

אז איך רחפנים באים לידיי ביטוי בתחום השיווק?

בלי שיווק אין מכירות, מי לא זקוק לשיווק באיכות גבוהה? כזה שמבליט ומציג באופן האיכותי והיצירתי ביותר את מרכולתו? צילום אווירי לצרכי שיווק תופס תאוצה ונצרך על ידי קשת רחבה מאד של לקוחות – חברות פרסום, הפקה, עריכה, אירועים, הופעות, תיירות ועוד ועוד..

פרופלור מחזיקה בצי רחפנים ומצלמות גדול ואיכותי ומתמחה בביצוע משימות צילום אווירי לצרכי תיעוד, שיווק, פרסום וכו’.

יהיה הפרויקט אשר יהיה...

אין כמו רחפן לעשות את העבודה. בשקט, בלי דרישות מיוחדות, מוכן תמיד לעבוד כולל שעות נוספות או בשעות הקטנות, ממלא כל הוראות בימוי והטסה, מבצע יעף אחר יעף, מצלם מקרוב, מרחוק, מלמעלה, תוך כדי תנועה, בטיסה מגובה פני הקרקע… מה שתרצו שהוא יעשה – כך יהיה.

צילום אויר לשיווק נדל"ן

זה יכול להיות צילום פרויקט נדלני לצורך שיווקו, למשל, איך נראה הנוף מקומת הפנטהאוז למרות שטרם הונחה אבן הפינה.

צילומי רחפן לקידום מכירות

ככה מדליקים קהל לבוא לפארק מים או פארק שעשועים, לקנות כרטיסים ולצפות בתערוכות, תחרויות ספורט או מירוצים.

אין כמו צילום עם רחפן שירוץ בין המתקנים השונים וישתף את קהל היעד הפוטנציאלי בחוויה הצפויה לו באופן הכי אמיתי ועורר חושים.

צילום עם רחפן כפרומו

זה מה שהולך היום. מה הולך??? טס!!! כמעט כל תוכנית טלוויזיה ובעיקר תוכניות ריאליטי משתמשות ברחפנים כדי לייצר אקשן, ולתדלק את הפרומו בחומר בעירה שמרתק, מושך ומגרה את הצופים.

למי זה מתאים?

למי לא? בדיוק כך, רבים מבקשים את הפתרונות המרחפים שלנו: חברות פרסום, חברות הפקה, חברות קד”מ, ערוצי ומפיקי תוכניות טלוויזיה, מפיקי אירועים, חברות בניה ונדל”ן כאמור;

ועוד לא דיברנו על צילום עם רחפן והשימוש בו לצורכי פרזנטציות, מדידות, צילום מתקנים, תיעוד, מבצעים ופרויקטים ביטחוניים ואזרחיים… והרשימה עוד ארוכה ומגוונת.

ומה הפלא? זה יעיל, איכותי, זמין ומבוצע במינימום זמן ועלות. לא צריך להעסיק כוח אדם לעניין, לא צריך לקנות רחפנים, לדאוג לרישוי ורישום ככלי טיס כחוק, לבטח אותם וגם לא לרכוש ציוד צילום משוכלל ויקר. 

זה הרבה יותר פשוט.

כל שעליכם לעשות הוא:

ליצור איתנו קשר ולפרוס בפנינו את הצורך והמטרה.

מכאן אנחנו ניקח את מוט ההיגוי לידיים: נארגן לכם צוות מטיסים מקצועי ומנוסה, נדאג לרחפנים מצוידים במצלמות האיכותיות והמשוכללות והמתאימות במיוחד לאפיון הצורך שלכם, נעלה לאוויר, נבצע את המשימה ואתם מסודרים. אבל….

היום כל אחד מטיס רחפן...

זו המציאות בעידן הנוכחי, וכמות הרחפנים רק תלך ותגדל גם בשנים הבאות.

ישנם אין ספור “מטיסים” לא מרושיינים שמציעים לכם את שרותיהם בניגוד לכללים, לבטיחות ולחוק, ובכל זאת הם יציעו לכם את השירותים שלהם.

ובכן, פרופלור לא שם. השירותים שלנו מיועדים למי שמוכן “לשלם מעט יותר אך לשבת בשורה הראשונה של הקונצרט”. למי שמבין את חשיבותה של מקצוענות ואיכות.

למי שיודע שהעלות היא פועל יוצא של עלותם של רחפנים מהרמה הגבוהה ביותר, המטיסים המנוסים, המצלמות האיכותיות והמשוכללות, השימוש בתוכנות מתקדמות, ולא פחות חשוב…

היתרונות הבלעדיים שאנחנו מביאים איתנו:

פריסה ארצית

אנחנו החברה היחידה שפועלת בפריסה ארצית.
יש בכך חיסכון כספי משמעותי שכן אין צורך בניוד צוותים

הטובים שבמטיסים

המודל העסקי שלנו נשען על היותינו בית הספר המוביל להכשרת מטיסי כטב”מ.
מתוך בוגרי הקורס אנחנו בוחרים את המצטיינים

עובדים BY THE BOOK

המטיסים שלנו עובדים בצמוד לפמ”ת ובהתאם לכל חוקי רת”א

הכל מבוטח

כל הרחפנים שלנו מורשי טיס ובעלי מספרי כלי טייס רשמי וכל המטיסים בעלי רשיון הטסה כחוק

לקוחותינו מספרים

מטיסי פרופלור ביצעו מגוון משימות הטסת רחפן במשימות השונות והמורכבות של החברה, המטיסים של פרופלור מקצועיים והשירות איכותי דבר התורם רבות לפעילות החברה והתקדמותה השוטפת. נשמח להמליץ בחום על שירותי הרחפנים של חברת פרופלור.
גאי אסולין
מטיס ראשי, אלטל טכנולוגיסטיקה
פרופלור מספקת שירותי רחפנים וצילום אווירי למשימות המיפוי והמדידה השונות של חברתנו. מקצועיות, דיוק ושירות ברמה הגבוהה ביותר. שיתוף הפעולה עם פרופלור מסייע לחברתנו להגדיל נפח פעילות ובקצה לתת שירות טוב יותר לקהל לקוחותינו.
פאדי ג'רוש
סמנכ"ל תפעול, גאופוינט
קודם כל אנחנו רוצים להגיד שפגשנו אנשים ישירים ונחמדים עם יחס אישי מעולה. ברמה המקצועית העבודה פשוט זורמת באופן בלתי רגיל. שירותי הרחפנים השונים שאנו מקבלים מפרופלור בפרויקטים השונים נותנים ערך מוסף משמעותי ומכפיל כוח. ממליצים להתחבר לפרופלור ולשלב שירות רחפנים מקצועי ומדויק לעולם הבניה.
אזברגה עלאא
מנהל פרויקטים, א.מ.צ שמש

תודה שיצרתם איתנו קשר!

נציג פרופלור יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מעוניין בפרטים נוספים עבור צילום וידאו ותדמית באמצעות רחפנים?

השאירו פרטים ונציגי פרופלור יחזרו אליכם בהקדם! אנחנו חוזרים מהר, נסו אותנו!

דילוג לתוכן