רישיון להטסת רחפן מסחרית במרכז ההכשרות הגדול והמקצועי בישראל

אם מטרות השימוש שלכם ברחפן הן מסחריות, חובה עליכם להחזיק ברישיון להטסת רחפן מטעם רשות התעופה האזרחית וגם לרכוש מיומנות, מקצועיות וניסיון מתאים ביישום של השירותים השונים שניתן לספק באמצעות רחפנים וסנסורים שונים; ואת זה תוכלו לעשות אצלנו כאן בפרופלור.
אך אל תטעו, גם מטיסי רחפנים אשר עבורם מדובר בתחביב מתעניינים בקורס מטיסי רחפנים.
בסופו של דבר כל אחד רוצה ללמוד כיצד לשלוט היטב ברחפן. כיצד להפיק ממנו את המיטב וכיצד להימנע מהתרסקויות, נזקים וטעויות מצערות. ומי יודע, אולי התחביב יוביל אתכם גם לקריירה בתחום מבוקש. 

רחפנים נמצאים היום באינספור שימושים מסחריים. וככל שהטכנולוגיות מתפתחות אנו רואים עוד ועוד יישומים חדשים עבור הרחפנים. אנו יכולים למצוא אותם בתחום החקלאות, המחקר, התשתיות, הביטחון, שיווק ופרסום, מדידות ועוד. הערכות מומחים מדברות על כך ששוק שירותי הרחפנים (DAAS) העולמי יצמח עד שנת 2028 להיקף של 500 מיליארד דולר בשנה.

האנשים אשר מתעניינים ברישיון להטסת רחפן יכולים להיות חסרי ניסיון המחפשים להיכנס לתחום חדש לחלוטין או אנשי מקצוע אשר עבורכם לימודי הטסת רחפן הינם הזדמנות להרחיב את היכולות המקצועיות הקיימות. כמו למשל צלם אירועים הרוצה להעניק ללקוחותיו ערך מוסף באמצעות צילומי רחפן; אנשי מדידות הרוצים להתאים את עצמם לצורכי השוק המשתנה, אנשי ביטחון ואבטחה, אנשי פיתוח תוכנה העוסקים בפיתוח רחפנים וכו‘.

מרכז ההכשרות של פרופלור

אם חשבתם שאפשר לבקש מ“אחד שיודע“ ללמד אתכם את כל מה שצריך ואז לגשת למבחן, אז זוהי טעות.
על פי התקנות הקיימות, הטסת רחפן למטרות מסחריות ניתן ללמוד רק אצל מי שהוסמך לכך על ידי רת”א. 

פרופלור מחזיקה ברישיון ”מפעיל אווירי רשמי“ מטעם רת“א, מוסמכת לביצוע הכשרות למטיסי רחפנים ומתגאה במעל 500 בוגרים אשר עברו הכשרות שונות במרכז להכשרות כטב”מ.
פרופלור היא לא רק בית ספר לטיסה, אלא חברה ותיקה המעניקה שירותי רחפנים לגופים שונים.

אנו מביאים איתנו ניסיון לא רק בהטסה ותפעול רחפנים – יש לנו הכרות עם צורכי השוק, אנו פעילים במגוון רחב של ענפים, מכירים את היישומים השונים של רחפנים בתחומי מיפוי, מדידה, מידול, בקרה, ניהול פרויקטים, הטסות ניסוי ותהליכי פיתוח ועוד. ההכרות עם היישומים המסחריים וצורכי השוק מעניקים לכם ערך מוסף. 

לימודי הטסת רחפנים אינם דורשים ידע קודם. בפרופלור תקבלו את כל ההדרכה הדרושה לצורך תפעול הרחפן בצורה יעילה ובטוחה. 

מה לומדים בקורס מטיס רחפנים?

לימודי מטיס רחפן כוללים ידע טכני, חוקים ופמ“ת (פרסום מידע תעופתי), מטאורולוגיה, תרגול יסודות ומצבי חירום. במהלך הלימודים תרכשו את כל הידע הנדרש לעבור את מבחני התאוריה ותעברו תרגול והכנה למבחן.

ידע טכני – על מנת לשלוט היטב ברחפן צריך לדעת ולהכיר את החלקים הטכניים של הרחפן. במהלך הלימודים תלמדו על חלקי הרחפן השונים ותתמקצעו בהרכבת רחפן מודולרי. תלמדו על השלט, ועל תקשורת עם השלט ועם הלוויינים. תכירו את מצבי הטיסה השונים. ותלמדו אילו בדיקות לבצע על מנת להבטיח שימוש תקין ובטוח ברחפן. כמו כן תקבלו דגשים להמראה ונחיתה של רחפנים, קריאת מפות וקבלת אישורים להטסה. 

חקיקה ופמ“ת -במהלך הקורס תלמדו מהם החוקים והתקנות השונות הנוגעות להטסת רחפנים. מהו הפמ“ת של רשות התעופה האזרחית. במסגרת חלק זה של הלימודים תלמדו על כל הגבלות התעופה. תלמדו מה הבדלים בין הטסה למטרות ספורט ופנאי, לבין הטסה עם רישיון ומה שהיא מאפשרת לכם.

מטאורולוגיה – במסגרת הדרישות המקצועיות עליכם להבין את יסודות המטאורולוגיה. במהלך הקורס תלמדו על אירועי מזג אוויר ותופעות מטאורולוגיות שונות, וכיצד הן משפיעות על הטסת הרחפן.

תרגול – לימודי רישיון מטיס רחפן הם לא רק לימודים תאורטיים. הם כוללים תרגול מעשי של המראות, נחיתות ושליטה על הרחפן במצבים שונים. זה כולל גם תרגול של מצבי חירום ושיטות העבודה הנכונות.

רישיון להטסת רחפן בפרופלור – מבחר מסלולי הכשרה

מרכז ההכשרות של פרופלור מציע לכם מסלולי לימוד ייעודי.

מסלול טריפל – מסלול ייעודי וייחודי לקבלת רישיון מפעיל עד 2000 ק“ג. היתר הפעלה זה מתאים לעוסקים בענפי ההדברה והחקלאות והמשאות הכבדים. ניתן להשיגו גם אם כבר יש לכם רישיון מפעיל עד 4 או עד 25 ק”ג וגם אם אין לכם רישיון כלל. ההכשרה מתבצעת על רחפני אגרס T-30.

אם תחום הרחפנים מדבר אליכם, אל תסתפקו בהטסה חובבנית. בעזרת קורס מקצועי וליווי של מיטב המומחים, תוכלו להפוך למטיסי רחפנים מקצועיים אשר יכולים להפוך את התשוקה שלהם למקור הכנסה. היישומים של רחפנים בתעשיות שונות רק הולכים ומתרחבים והביקוש למפעילי רחפנים נמצא בעלייה חדה. 

עוד בתכנים ומדיה...

מסלולי הכשרות בפרופלור

צרו איתנו קשר!

נציגי פרופלור זמינים וערוכים לענות על כל שאלה, השאירו פרטים ואנחנו חוזרים

תודה שיצרתם איתנו קשר!

נציג פרופלור יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

דילוג לתוכן